Se realizează în conformitate cu Procedura privind ACCESUL ȘI COMUNICAREA CU MASS - MEDIA ÎN SPITAL COD PS-CI-02, astfel :
|
 |
 |
|
accesul în incinta Spitalului Județean de Urgență Slatina este permis numai reprezentanților mass-media acreditați, pe baza documentului de identitate și numai cu acordul managerului; |
 |
 |
|
delegații mass-media au obligația de a se prezenta la poarta instituției/secretariat pentru identificare; |
 |
 |
|
personalul de la pază va solicita cartea de identitate a reprezentanților massmedia, ordinul/legitimația de serviciu; |
 |
 |
|
personalul de la pază va anunța conducerea unității prin secretariatul instituției; despre prezența reprezentanților mass-media pe teritoriul spitalului, nepermițându-se intrarea acestora până nu vor fi însoțiți de reprezentantul conducerii spitalului;
|
 |
 |
|
delegatul spitalului însoțește reprezentanții mass-media pe durata prezenței acestora în spital; |
 |
 |
|
reprezentanții mass-media au acces numai cu acordul managementului spitalului, care va nominaliza în mod explicit locurile în care pot filma sau persoanele cărora le pot lua interviu, cu respectarea dreptului la intimitate al pacientului; |
 |
 |
|
niciun reprezentant mass-media nu are voie să pătrundă în secțiile spitalului pentru efectuarea vreunei înregistrări audio, video sau fotografiere decât cu acordul conducerii după o solicitare prealabilă scrisă, iar înregistrările și fotografierea se va face cu acordul persoanei implicate sau a aparținătorilor acesteia; |
 |
 |
|
realizarea unui interviu cu conducerea spitalului se va realiza doar în urma unei solicitări scrise prealabil și depusă la purtătorul de cuvânt al spitalului și care va trebui să primească avizul conducerii; |
 |
 |
|
filmarea în cadrul spitalului este permisă doar cu acordul conducerii și a persoanelor implicate; |
 |
 |
|
toate informațiile referitoare la activitatea desfășurată în spital vor fi furnizate mijloacelor mass-media de către purtătorul de cuvânt al spitalului; |
 |
 |
|
In cazul in care datele solicitate pot fi furnizate de o alta persoana, acesta poate angaja discutia la caz dupa prealabila informare a purtatorului de cuvant si a managerului spitalului. |
|
|
Legislatie conform legii 544/2001
|
Alte informatii de interes public
|
Legea drepturilor pacientului nr 46 din 2003 - reactualizată iulie 2023
OMS 1410/2016- Norme de aplicare a Legii 46/2003 actualizate iulie 2023
Regulamentul UE 679 din 2016
Legea nr. 62 din 2011 actualizată la data de 26 mai 2022
Legea-153-2017-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12
Legea nr.282 din 2005 actualizată la data de 14 aprilie 2022
Legea-544-2001-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12
Norma-din-2006-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12 (1)
Norma-din-2006-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12 (2)
Norma-din-2006-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12
Norme-metodologice-din-2002-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12
Ordinul-52-2002-m-of-383-din-05-iun-2002
Ordinul-375-2006-m-of-373-din-02-mai-2006
Ordinul-400-2015-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12
Ordinul-921-2006-m-of-673-din-04-aug-2006
Ordinul-975-2012-m-of-689-din-05-oct-2012
Ordinul-1100-2005-m-of-1114-din-09-dec-2005
Ordinul-1101-2016-m-of-791-din-07-oct-2016
Ordinul-1141-2007-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12
Ordinul-1374-2016-m-of-984-din-07-dec-2016
Ordinul-1384 din 2010 actualizat la data de 4 februarie 2022
Ordinul-1502-2016-m-of-1-din-03-ian-2017
Ordinul-1706-2007-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12 (1)
Ordonanța nr 18 din 2009 actualizată la data de 10 decembrie 2021
Ordonanta-27-2002-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12
Ordonanța de Urgență nr 162 din 2008 actualizată la data de 8 noiembrie 2021
Regulament-din-2004-forma-sintetica-pentru-data-2017-09-12
Ordinul Ministrului Sănătății nr 1500 din 2009 actualizat la data de 8 noiembrie 2021
Ordinul Ministerului Sănătății nr. 487/2020 actualizat la data de 20 aprilie 2022
Legea nr 95/2006 actualizată la data de 31 ianuarie 2023
HG 123 din 2002 privind Normele de aplicare ale Legii nr 544 din 2001 - revizuite la data de 28 iunie 2022
HG nr. 657 din 2022
Legea 367_2022 privind dialogul social
ORDIN Nr.600/2018 privind aprobarea Codului controluluiintern managerial al entitatilor publice
OMS 443/ 2019 privind protocolul național de triaj al pacienților din structurile de urgențe
|
|
|
|
Plan de redresare al SJU Slatina 2021
Plan de rezilienta al SJU Slatina 2021
Date contact Spital
Regulament de Organizare si Functionare
Sursele financiare, Bugetul si Bilantul Contabil
Programele si strategiile spitalului
Structura organizatorica
Administrativ
Sectii clinice
Ambulatoriu
Laborator Analize Medicale
Lista documentelor de interes public:
ROF
CCM
Regulamentul Intern
Decizii
Hotarari Comitet Director
Organigrama
Stat de functii
Rapoarte de audit public intern
Lista tuturor functiilor din spital care sa cuprinda tot ceea ce prevede art.33 al.(1) din Legea 153/2017
Anunturi concurs posturi si rezultate
Comunicate de presa
Lista de Investițiii pentru anul 2022
Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate potrivit legii
Acte financiar-contabile
Bilanțul la data de 31.12.2022
Contul de Execuție a Bugetului Instituțiilor Publice – Cheltuieli – 31.12.2022
Bilanțul la data de 31.12.2021
Contul de Execuție a Bugetului Instituțiilor Publice – Cheltuieli – 31.12.2021
Acte specifice activitatii de resurse umane
Acte medicale ale pacientilor
Contracte de achizitii publice (conform art. 111 din legea 544/2001, spitalul, în calitate de autoritate contractantă, are obligația să pună la dispoziția persoanei fizice sau juridice interesate, în condițiile prevăzute la art. 7 din aceeași lege, contractele de achiziții publice)
Situatia contractelor in anul 2022
PAAP 2021 (descarcare arhiva .rar)
Program Achiziții Publice 2022
Decizii
Comunicate de presa
Contractele de management și actele adiționale
Dispoziții privind constituirea diverselor comisii
Modalitati de contestare a deciziei spitalului, în situatia în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate
1. conform art. 21 al. (2) din Legea 544/2001, se poate depune reclamație la conducătorul spitalului în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință de către persoana lezată (anexa nr. 5 și 6 din HG 478/2016):
2. conform art. 22 al. (1) din Legea 544/2001, persoana vătămată poate depune plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei raza teritorială domiciliază sau în a cărei raza teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice, în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din aceeași lege.
|
|