Ne puteti contacta la telefoanele de mai jos |
Telefoane Centrala |
|
|
Tel: 0249.431.703
Tel: 0249.431.764
Tel: 0249.431.764
Tel: 0249.436.139
Tel: 0249.431.765
Tel: 0249.436.129
Tel: 0249.431.778 |
ATENTIE ! Poti pierde calitatea de asigurat!
Persoanele care sunt internate in urma unei agresiuni sau a unui accident rutier isi pierd calitatea de asigurat conform Legii nr.96/2006 Art. 313
Pentru a nu plati aceste cheltuieli de spitalizare, persoanele accidentate sau agresate sunt interesate in a cere prin instanta sau pe cale amiabila decontarea sumelor cu spitalizarea de la persoana care le-a accidentat sau agresat.
In cazul in care aceste demersuri nu sunt urmate, spitalul se va indrepta impotriva pacientului pentru a recupera suma datorata. Pacientii in cauza pot aduce dovezi (proces-verbal, rezolutie, sentinta judecatoreasca, citatie etc.) impotriva agresorului si din acel moment, unitatea spitaliceasca se va indrepta impotriva celui care le-a pus sanatatea in pericol. |
Legea nr.96/2006 Art. 313
Legea reformei in sanatate
(1) Persoanele care prin faptele lor aduc daune sanatatii altei persoane raspund potrivit legii si au obligatia sa repare prejudiciul cauzat furnizorului de servicii medicale reprezentând cheltuielile efective ocazionate de asistenta medicala acordata. Sumele reprezentând cheltuielile efective vor fi recuperate de catre furnizorii de servicii medicale. Pentru litigiile având ca obiect recuperarea acestor sume, furnizorii de servicii medicale se subroga în toate drepturile si obligatiile procesuale ale caselor de asigurari de sanatate si dobândesc calitatea procesuala a acestora, în toate procesele si cererile aflate pe rolul instantelor judecatoresti, indiferent de faza de judecata.
(2) Furnizorii de servicii care acorda asistenta medicala prevazuta la alin. (1) realizeaza o evidenta distincta a acestor cazuri si au obligatia sa comunice lunar casei de asigurari de sanatate cu care se afla în relatie contractuala aceasta evidenta, în vederea decontarii, precum si cazurile pentru care furnizorii de servicii medicale au recuperat cheltuielile efective în vederea restituirii sumelor decontate de casele de asigurari de sanatate pentru cazurile respective. |
|
|
|
CHESTIONAR DE SATISFACTIE
PACIENT INTERNAT
Stimate pacient,
In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in Spitalul de Urgenta Slatina si a cresterii calitatii acestora, va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde intrebarilor din chestionarul de mai jos: Raspundeti la intrebari bifand varianta care descrie cel mai bine situatia dumneavoastra.
Nu trebuie sa semnati acest chestionar - este anonim. Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi! Va multumim.
|
|